česky | english | deutsch

Není nainstalován Flash Player

Reklamní kampaně

Na základě vašich požadavků navrhneme reklamní kampaň. Naším cílem je výběr nejúčinnější mediální strategie, která by co nejlevněji a nejefektivněji oslovila zvolenou cílovou skupinu.

Pro tyto účely používáme následující prostředky a média:

  • televize
  • rozhlas
  • kino
  • tisk - noviny a časopisy
  • billboardy a bigboardy
  • city light vitríny
  • dopravní prostředky
  • městský mobiliář
  • plakátovací plochy
  • direkt marketing
  • internetová reklama
  • a jiné

Vždy dodržujeme předložené rozpočty i mediaplány. Po skončení reklamní kampaně na přání zhotovíme vyhodnocení.



Pár rad odborníka:
  • Mediální kampaň zadaná prostřednictvím reklamní agentury se neprodražuje, spíše naopak. Reklamní agentura je větším zadavatelem, než jednotlivá firma, má tedy lepší páky na stanovení ceny a podmínek. Dobrá reklamní agentura dává klientovi podmínky inzerce lepší, než na které by dosáhnul sám.
  • Agenturní provizi platí agentuře média, nikoliv klient.
  • Před tvorbou reklamní kampaně je nutné položit si pět základních otázek, zvaných též jako 5M:
    Mission (poslání) - Jaké jsou cíle propagace?
    Money (peníze) - Kolik můžeme investovat?
    Message (zpráva) - Jaká zpráva by měla být odeslána?
    Media (média) - Jaké média by měla být použita?
    Measurement (měřítko) - Jak by se měli hodnotit výsledky?
 
Copyright KINGSTYLE s.r.o.    2008